2011. április 27., szerda

Infoest - beszámoló

2011. április 27-én tartottuk soron következő infos estünket Szombathelyen.
Az előadó a győri Fülekiné Rozál volt, aki a szombathelyi csoport vezetője.
Bemutatta egyenként a Pannonicum termékeket, beszélt a termékek összetevőiről, jótékony hatásukról, s kifejezetten örültem, hogy számomra is sok új információ hangzott el. Rozál még egy kóstolót is rögtönzött, amit én ki is használtam és megkóstoltam a Spiritet, ami léböjtkúrához, méregtelenítéshez kiváló termék. Azt hiszem, ez lesz az, amit legközelebb kipróbálok.
Természetesen az új érdeklődők az üzleti részről és marketingtervről is hallhattak, ami azt hiszem, hogy minden résztvevő számára vonzónak bizonyult, hisz egyszerű és mindenki által teljesíthető!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése