2011. május 17., kedd

RPC rendszer bemutatása

A blogban már rengeteget olvashattatok az egyes Pannonicum termékekről, előnyeikről és jótékony hatásukról. Most szeretném, ha mindenki megismerné azt a nagyszerű marketingtervet, ami a Pannonicum termékekhez kapcsolódik. 
Amikor valaki piacra visz egy terméket, eldöntheti, hogy hogyan reklámozza azt és hogyan juttatja el azt a vevőhöz. Vagy fizet drága tv és egyéb reklámokért és eladja nagykereskedőknek a portékáját, hogy ők aztán továbbadják kiskereskedőknek, s végül a termék jelentős áremelkedést "elszenvedve" eljut a vásárló kosarába. 
A másik lehetőség pedig a direkt marketing, melyet a mi cégünk is választott. Ez egy sokkal személyesebb, közvetlen kapcsolaton alapuló módszer, ami kikerüli a boltokat. Mindenki találkozott már ezzel a hétköznapokban, akkor is, ha semmilyen hálózatnak nem volt tagja eddig. 
Gondoljunk csak a barátnők közt elhangzott hasonló mondatokra: "Képzeld, vettem egy marha jó krémet a boltban, 3 hét alatt az összes ráncomat eltüntette, próbáld ki, meglátod, milyen jó." Hát mi ez, ha nem marketing!
A Replicator Pannonicum Club marketingje is tulajdonképpen ajánláson alapszik és nem is kell boldog-boldogtalant leszólítani az utcán, hogy megismertesd a terméket, elég, ha ajánlod a barátaidnak vagy a családod körében. Pannonicum - Az év üzlete. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése