2011. november 8., kedd

Változások a marketingtervben!

2011. november 1-jétől nemcsak két új termékkel rukkolt elő a Pannonicum cég, hanem a marketingterv is változott, méghozzá a tagok számára egyértelműen pozitív módon.
Az üzletet a szokásos módon (regisztrációval és egy egyszeri vásárlással 36.000 Ft értékben) lehet indítani. Maradt a kétlábas mátrix is, viszont ha alattam 14 ember összegyűlt, (amiből én min.2 főt hoztam), akkor betelt a KÉK-mártixom, és akkor fizeti a cég az első jutalékot, immár egyszeri nettó 90.000,- Forintot. 
Ezután kerülök a piros mátrixba, ahová, ha a Kék-mátrixban levő ismerőseimnek megvan a 14-14 emberük,  követnek engem.
Figyeljetek, most jön a lényeg, mert az eddigiekkel ellentétben, az új marketingterv rendszeresebb pénzhez jutást eredményez!
Ha az alattam levő csoportból egy-egy ember követ engem a KÉK-ből a PIROS-mátrixba (egy fő a jobb oldalról, egy fő a bal oldalról), akkor kapom a következő jutalékot, nettó 130.000,- Forintot. Ráadásul, választhatok egy 140g-os terméket INGYEN!
Ha megint átsegítettem egy-egy csoporttársamat a KÉK-mátrixból a PIROS-ba, akkor megint kapok nettó 130.000,- Forintot. (Mindig figyelni kell, hogy a Piros-mátrix szimmetrikusan teljen, vagyis egy fő a bal oldalra, egy fő a jobb oldalra kerüljön.) Ahányszor egy-egy munkatársunk átkerül a PIROS-ba, mi kapjuk a következő 130.000,-t.
Abban az esetben, ha feltelik alattam a KÉK-mátrix és én csak 1 főt tudtam csatlakoztatni, akkor a jutalék 50%-át kapom, ha pedig egyetlen egyet sem, akkor a 10%-át.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése